En stor fet varning!!




Glömde berätta om vår lunch idag.
Tänkte att jag skulle vara lite smart och
fixa sallader innan vi klev på tåget.
sagt och gjorr, köpte en fin skinkaost-
sallad och en räksallad, såg så smarriga ut.


Så gäster på Konduktören se till att få salladen
tillredd när ni är där!


Hoppas jag klarar mig,, jag var ju såååå hungrig så jag tog 2 tuggor innan den
hemska doften ringlade sig in i min nasus.

När jag lyfte på den plasbeklädda salladens lock, så steg det en hemsk
odör ut i hela tågkupén... Luktade skunk om de gamla äckliga räkorna. *bläää*



Hungrig nu när du läst?


Men vad vet jag, kanske det fungerar på en tågstation där alla tar med sig
maten och drar med tåget. Ingen som har möjlighet att klaga.

Men men, det kommer jag göra den 12 juli........... Då jämere ska de få höra.





Kommentarer
Postat av: Lilitha

Fy vad hemskt... Nej, jag blev inte hungrig när jag läst detta...haha. Inte på räksallad i alla fall.



Ha en bra dag, söta du

Kram Lilitha

2011-07-03 @ 14:33:23
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0