Sunset at Cape Keri



Vilken underbar solnedgång vi fick uppleva igår kväll.
Fredagen den 8 juli 2011 tid 20.30-21.00



Mamma Joana, pappa Lambros och nygifta Lara

Klicka om du vill se bilden större
Marianne från USA och jag
Mother in law for Lara








Hela gänget samlat för middag

Tom och Lara, Rickard och Marianne, Dan, Chaterines två flickor, Mai-Liss
och Chaterine, David den långa basketspelaren med familj (4st),
Lambros, Demitris och Joana, jag och Kjellemannen,


Vilken brakmiddag och på grekiskt vis, alla beställer in olika
maträtter, alla delar med alla, grillat, allt från kanin till kycklingspett,
vi tog fläsk.. och här snackar vi stoooor bit.
Sallad, Tsatsikin, Aubergeen, grillad ost, osv osv, allt gick
laget runt även alla karaffer med rödvin.
Det här är Grekland för mig!
Pris per person 12 Euro.




Kalé Nichtà

Kommentarer
Postat av: Linn

Ååh alla bilder du lägger upp är så fina!

Men jag är inte svartsjuk...eller kanske...lite...okej väldigt svartsjuk är jag!!! Jag skulle hoppat in i era väskor! :p <3 kram!!

2011-07-10 @ 11:20:15
URL: http://linnhellstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0