Vem reser jag med?

Så här såg han ut när jag vrålade - NU SKA VI PÅ BRÖLLOP I GREKLAND!!!

Nu var väl inte chocken så stor vi har ju varit där förrut
men ett FETT bröllop på en liten ö som troligen kommer
att sjunka med 150 pers på.

Då skulle Kjelle lösa problemet med

att dra av sig kläderna (kallingarna fick vara kvar hoppas jag) och kliva ut i havet
som Poseidon
Zeus bror och havets gud.

Han är för mig ......
En människa som gör världen mer speciell
genom att bara finnas till

och framför allt






Kärleken kommer och kärleken går,
ingen kan tyda dess lagar.
Med dig vill jag följa i vinter och vår
och all min levnads dagar.
Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt
och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din, din lycka är min och gråten är min när du gråter.
Nils Ferlin

Ett citat av Kjelle - "det är inte lätt att leka med dig!"

I love you!

Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Gud så roligt! Hoppas ni får en fantastisk vistelse på den lilla Ön i grekland!



Kramar från oss :)

2011-06-20 @ 13:48:13
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: Sofi

Kevin!! Tack för det, ja det skall bli kanon, har nog aldrig upplevt något liknade. Det blir alltså flera öar, det är bara bröllopet som skall vara på den lilla lilla ön hhiih... Vi kommer också att besöka Poros, Peleponesia, Zakynthos och 1 dag i stora Aten. Så man får hoppas att inte generalstrejken och demonstationerna fortsätter hur länge som helst. Kram från OSS!!

2011-06-20 @ 15:29:05
URL: http://mittfetagrekiskabrollop.blogg.se/
Postat av: En blogg om Kevin

Åh vilken underbar resa ni kommer få uppleva! Det låter helt fantastiskt.



Vi håller tummarna på att alla oroligheter i Grekland är bortglömda lagom tills ni åker. :)

Stor kram!

2011-06-20 @ 15:41:10
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: Sofi

Anonym... din lilla fegis!! Kommer aldrig att publicera din fjolliga kommentarer... Somliga har ett liv också, inte bara bloggvärlden och internet.. Mycket nu kram på dig!

2011-06-20 @ 16:11:11
URL: http://mittfetagrekiskabrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0